S.T.A.L.K.E.R. 2: Як Максим Кріппа підтримав створення гри

20 листопада 2024 року став знаковим днем для українського геймдеву — вийшла довгоочікувана гра S.T.A.L.K.E.R. 2. Вона не лише символізує креативність вітчизняних розробників, а й є прикладом незламності у важкі часи. Значну роль у реалізації цього проєкту відіграв підприємець Максим Кріппа, який став головним інвестором GSC Game World.

Про складний шлях створення гри Кріппа розповів у великому інтерв'ю Forbes, повідомляє IT News. Він детально поділився історією участі у відродженні культового тайтлу.

Відродження легенди

Робота над сиквелом S.T.A.L.K.E.R. стартувала у 2018 році, коли брати Сергій і Євген Григоровичі вирішили повернутися до замороженого у 2011 році проєкту. Проте для відновлення розробки знадобилися суттєві інвестиції. У 2020 році Максим Кріппа придбав 40% акцій GSC Game World, а до 2023 року збільшив свою частку до 82%.

Кріппа давно був фанатом серії S.T.A.L.K.E.R., тому відразу взяв на себе фінансову підтримку розробки. Його головною метою стало створення якісного продукту, який може підкорити світовий ринок.

Розробка під час війни

Процес створення гри проходив у складних умовах. Війна, обстріли та відключення електроенергії стали частиною життя команди. Незважаючи на ризики, кількість розробників зросла з 65 до 470 осіб. Понад 270 з них залишилися працювати в Україні.

“S.T.A.L.K.E.R. 2 — це не просто гра. Це символ нашої сили та віри у власні можливості”, — підкреслив Кріппа.

Комерційний успіх та майбутні перспективи

У перші 36 годин після виходу було продано понад мільйон копій гри, що забезпечило швидку окупність проєкту. Більшість продажів припала на США, що свідчить про високий рівень гри.

Максим Кріппа бачить потенціал S.T.A.L.K.E.R. 2 подібним до успіху серії “Відьмак” від CD Projekt Red. У планах — створення франшизи з DLC, мультиплеєром і навіть екранізацією.

Майбутнє GSC Game World

Кріппа має намір продовжувати інвестувати у GSC Game World, щоб закріпити успіх українських розробників на міжнародному рівні. Він прагне перетворити гру на явище, яке підкреслить силу української творчості.

“Ми плануємо підтримувати гру багато років. На нас чекають нові DLC, вихід на різних платформах і, можливо, серіал,” — поділився бізнесмен.

S.T.A.L.K.E.R. 2 — це не просто реліз, а доказ того, що віра та наполегливість здатні подолати будь-які перешкоди.

Джерело: 5692.com.ua